Sukces - Złoty Laur Konsumenta 2016 dla marki Vifon
W tym roku marka Vifon została po raz kolejny wyróżniona prestiżowym godłem Złoty Laur Konsumenta 2016. Jest to wyraźne podkreślenie pozycji i znaczenia marki na rynku polskim. Jak wskazuje Organizator plebiscytu: „Analiza obecności marki w projekcie dokonywana jest ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich głosów oddanych na markę przez Konsumentów w ogólnopolskim sondażu. Vifon, uzyskał w nim najwyższe wyniki, a tym samym znalazł się w gronie najlepiej postrzeganych i najdynamiczniej rozwijających się marek”.
Marka VIFON jest synonimem wyjątkowego i oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Kojarzona jest przede wszystkim z bogatym portfolio zup instant w folii, kubkach, miskach. Doceniana także za wprowadzanie nowości w postaci zup w saszetkach oraz dań błyskawicznych Lunch Box. Lunch Boxy VIFON to innowacyjne dania błyskawiczne z kluskami ryżowymi lub pszennymi, wpisujące się w trend „take-away”, możliwe do zjedzenia prosto z pudełka. Marka VIFON z powodzeniem funkcjonuje również w kategorii sosów orientalnych. Produkty VIFON z uwagi na szeroki wybór, wysoką jakość, nowości i poparcie rzeszy Konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.