VIFON – nowa identyfikacja wizualna.
VIFON rozpoczyna 2017 rok z mocnym uderzeniem! W związku ze stałym rozwojem firmy i ciągłym zwiększaniem potencjału Naszej marki postanowiliśmy nieco odświeżyć jej wizerunek. Modyfikacja ta jest odzwierciedleniem planów i aspiracji na kolejne lata m.in. innowacyjnego a zarazem zrównoważonego charakteru podejmowanych działań.
Nowy znak VIFONA utożsamia ponad 50-cio letnią tradycję i obecność w przeszło 60-ciu krajach na świecie, które staraliśmy się podkreślić dopiskiem „Since 1963” oraz dynamiczny i nowoczesny charakter wyrażony wzmocnieniem kontrastu między czerwienią a bielą, za sprawą dodatkowej ramki.
Logo przykuwa uwagę prostym i przejrzystym designem, tworząc harmonijną i przyjazną dla oka całość.
Marka VIFON jest synonimem wyjątkowego i oryginalnego smaku oraz błyskawicznego i sycącego posiłku. Produkty VIFON z uwagi na szeroki wybór, wysoką jakość, nowości i poparcie rzeszy Konsumentów od lat plasują się na czołowych pozycjach w badaniach konsumenckich i sprzedażowych.
Wyłącznym dystrybutorem marki VIFON jest firma Tan-Viet International S.A, największy importer i dystrybutor na rynku produktów orientalnych w Polsce.